• (Android) Jelly Shift - Obstacle Course codul de cheat crește monede

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Jelly Shift - Obstacle Course ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Jelly Shift - Obstacle Course IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ codul de cheat crește monede ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Jelly Shift - Obstacle Course 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    este un joc plăcut, dar un anunț după fiecare nivel îl ia puțin pe Michael. și nu este o reclamă scurtă, acestea pot dura 30 de secunde de fiecare dată când finalizați un nivel. Strica complet experiența

    Prea multe reclame!

    Nu, mulțumesc

    Pentru a fi sincer, jocul este foarte bun, dar de fiecare dată când îl pierdeți, dați și reînviați anunțul și când dau clic pe nu, mulțumesc, oricum îmi dă un anunț. Deși este foarte distractiv, dar cred că ar trebui să adaugi un infinit în care pierzi când spargi unul dintre acele bare sau pereți. Mulțumesc

    Jelly Shift - Obstacle Course Casual pgme

    a fost foarte tare și mi-a plăcut, așa că modul în care am absolvit a fost foarte distractiv și îmi place să învăț despre diferite forme și dimensiuni și cum să mă potrivesc prin dimensiuni și forme și, de asemenea, a fost foarte greu să încerc și să potrivesc formele, deoarece acolo a fost o mulțime de forme diferite precum cele două și mi-a plăcut foarte mult, dar cred că jeleul s-a schimbat

    Atât de bun și relaxant. Nu am reclame în cel al meu!

    Foarte fain

    Este un joc destul de bun în general, dar literalmente trebuie să vizionezi o reclamă pentru TOT. Ori de câte ori începeți un nivel, oricând terminați un nivel, oricând deschideți o cutie de premii etc., este întotdeauna controlat de reclame. Dacă nu doriți să cheltuiți bani pentru a obține o experiență fără anunțuri, veți fi enervat foarte repede. Dacă ar reduce reclamele, aș da acestui joc o recenzie decentă, dar reclamele sunt pur și simplu enervante.

    Îmi plece jocul de când l-am instalat

    Nu e rău, urăsc totuși toate reclamele. chiar dacă doriți să faceți upgrade cum arată jeleul dvs., Ad! Nu am jucat de o săptămână, așa că probabil se va dezinstala. bine să treci timpul repede totuși

    iubesc jelly shift iubesc jocurile pe care le-ai incaltat sa faca forma perfecta pentru a trece iubitul? așa că joacă acum obține bonusuri câștigând monede și diamante și roți roți pentru piei și animale de companie așteaptă animalele de companie sunt drăguțe așa că joacă!!!!!!!!!!!!

    dală

    Nu mi se pare .... de nota totala adica 10 ci de nota 5

    Fain

    Go Escape! Аркады xcp

    DA CE mai bine

    cam ciudat pentru că atunci când am jucat adăugarea, poți reda reclamul, așa că atunci când am avut dreptate, era verde și când am făcut-o corect, era roșu și am eșuat și de data aceasta arată emisiunile citite în întregime altfel. joc grozav, fără reclame până acum, dar sper să văd dacă există niveluri care sunt blocate sau anunț care poate debloca acele niveluri, așa că vă rugăm să vă asigurați ce se întâmplă dacă există niveluri care sunt blocate, dacă nu ne permiteți, vă rugăm să ignorăm timpul bun de a juca acest joc cu adevărat tare foarte distractiv sper să vă placă

    Ar fi putut fi un joc bun. Dar are prea multe reclame, iar reclamele sunt înșelătoare și înșelătoare. Faceți butoane de închidere false sau uneori deloc. NU DESCARCATI

    Îmi place acest joc, dar există o problemă cu nivelurile, aceeași schimbare, vă rugăm să faceți mai multe niveluri sau lumi

    ❤❤

    « (Android/iOS) Epic Race 3D cheat code više resursa(Android) Lily Diary : Anziehspiel betrügt viele Punkte »

  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :