• (Android) Buddy Toss bedriegt veel bronnen

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Buddy Toss ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Buddy Toss IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ bedriegt veel bronnen ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Buddy Toss 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    waarom is het alleen in het Chinees (ps ik weet dat Chinees geen taal is)

    leuk maar veel te veel advertenties, ik bedoel, ik heb eerder advertenties gehad, maar elke keer dat ik faal, wordt er een advertentie weergegeven

    top spel maar in het Chinees

    ... Gran Run с модомAngry Gran Toss apkAngry Gran Toss v1.2.5Angry Gran Toss на ... Iphone (Уничтожить Iphone) v1.0.3Destroy Iphone (Уничтожить Iphone) на

    Bike Blast- Bike Race Rush Akčné hcu

    3 sterren omdat advertenties

    maak alsjeblieft een functie waarmee je je eigen personage kunt maken, maar je kunt een personage maken door 200.000 sterren uit te geven

    ozoallala,a nanananja

    Boi, ik heb dit spel eerder gedownload en daarna opnieuw gedownload, want ik heb het gemist en ik had een REAALLYYYY GROTE hoge score, toen moest het spel opnieuw worden opgestart dit is dus niet eerlijk al dat werk voor niets, patch dit alstublieft

    Een eenvoudig spel en gemakkelijk om verslaafd te raken aan gewoon WAAAAAYYY te veel advertenties. Je kunt nauwelijks in of uit het spel komen zonder minstens twee of drie advertenties elke keer dat je ergens op tikt.

    voor mij zien deze dingen er erg leuk en een beetje eng uit, maar het is ook een grappig geluid

    Buddy Toss V 1.3.7 MOD APK - APK Google

    Probeer 3 keer te downloaden, blijft de download resetten

    Uh het is moeilijk ik speel het

    Duurt lang om te installeren

    Het is ok

    Buddy Toss Thông thường mswg

    ik had het al eerder

    Gooi nooit een procent omhoog in het echte leven of het kan op je landen, dit kan diep veroorzaken. Ik raad je aan dit spel niet te spelen, omdat het je apparaat gewoon kapot maakt

    Sommige voorspelde wanen vertelden me hans van mijn macaroni maroce paster bandiet dooide de hij pakte het pistool op met zijn dinger en zijn duim en richtte het op zijn forhed put

    het is een heel goed spel

    Buddy Toss ง่ายๆ jdjp

    prijs: [free] · Nieuwste versie: 1.2.6 Report a new version · Categorieën: Casual games · eis: 4.0.3 of hoger · Werk tijd: 2019-06-03.

    saai

    拋出銀河系 休閒 klnv

    Leuk spel

    Deze game was heel erg heel erg goed

    ik vind dit spel leuk

    Leuk. misschien kunnen ze een soort super raket maken als extra superkracht van iets

    ik hou van dit spel mijn record is 999999999999 maar dan eindigt het nooit hou niet van advertenties

    Duurt ongeveer 7 jaar om te downloaden, dus rot op. Ik heb al mijn games hiervoor verwijderd en het werkte nog steeds niet!

    Ik vind het leuk dat je je personage kunt upgraden en de persoon die je in de lucht gooit

    Buddy Toss Casual kjky

    Het was oké, maar meestal als ik het scherm aanraak, wordt het niet geregistreerd. Ook een beetje te veel advertenties.

    karms

    het is een leuk spel maar het is lang om te installeren en de rest is goed en speel deze zeker want het is de geïnstalleerde app terwereld en zoals dat spel kan van nuttig vind of niet a.u.b.

    tijdtarief 3. snelheidstarief 5. machtstarief 5. hoogtetarief 3.

    Te veel advertenties. Elke na een wedstrijd. Er verschijnt een advertentie en je moet 30 seconden kijken voordat je kunt overslaan. Meestal zijn er twee advertenties na een spel.

    Kijk, de game is geweldig, maar een paar keer als een advertentie is afgelopen, kwamen er nog 2 advertenties voordat de advertentie eindigde, verwijder deze stomme advertenties ok?

    Buddy Toss - Speel in Mini Spelletjes

    Waarom moet je de buddy omhoog gooien, maar gaat hij naar rechts?

    ti wus dankbaarheid voor het beste. als ik het als een optie voor mij zou kunnen zien, maar de meesten van ons zijn op uw sitewet, maar de meesten van ons zijn op uw sitewetshandhavingsrapport ongepaste inhoud. commentaar. Ik heb een geweldige dag. Ik heb een geweldige dag. Ik heb een geweldige dag. Ik heb een geweldige dag. Ik moet terug. het zal niet dezelfde tijd hebben. Ik heb een geweldige dag. Ik heb een geweldige dag. Ik heb een geweldige dag. Ik heb een geweldige dag. Ik heb nog veel meer te doen, ik ben een mooi mens. Ik heb een geweldige dag. Ik heb een geweldige.

    elke keer dat ik dit spel open, gaat het naar het startscherm. Ik denk dat ik het moet verwijderen

    Ik heb 1 biljoen bereikt

    Heel cool maar het is moeilijk

    Buddy Toss in de App Store

    Kan het niet spelen

    Omg, het is de beste game die ik ooit heb gezien, het is een geweldige game en ik vind de advertenties niet echt leuk, maar nog steeds erg leuk. De maat gaat erg hoog!!!. Goed ga zo door met het goede werk

    Omdat ik super geïrriteerd was door hun advertenties, kocht ik geen advertenties. Na een pauze kwam ik terug en probeerde de aankoop te herstellen. Maar er gebeurt niets. Zelfs ik weet niet zeker of ik hier opnieuw voor in rekening zou worden gebracht. Hun steun reageert niet. Wat betreft het spelen van games, de vorige, eenvoudigere versie was veel leuker dan de huidige versie.

    sooqer

    een geweldige game maar net zo goed als de andere game

    Zeer slecht spel slecht spel geen installatie vest je internet ok

    Leuk spel!

    Het heeft te veel advertenties, hoe meer je het spel speelt, hoe meer advertenties worden weergegeven, totdat je het punt bereikt waarop elke afzonderlijke speler van het spel een advertentie begint. Grafisch zou het kunnen verbeteren. Hij reageert niet altijd op de besturing.

    bak

     

    « (Android/iOS) Pahlawan Pertahanan Raja menipu semua yang tak terbatas(Android/iOS) Scary Stranger 3D kódok korlátlan számú kulcsot »

  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :